Temuduga Penguasa Kastam WK41 Sesi 2017

"Dipanggil Temuduga KASTAM Sesi April/Mei ini? Kalau tak prepare memang susah nak LULUS tu.."

( Jangan risau, nota dan contoh soalan temuduga ini bakal membantu anda! )

Nak Preview copy? Klik button di bawah

Mereka Dah Berjaya Sebelum Anda!

luluskastam1
luluskastam3
luluskastam4
luluskastam5
luluskastam2
luluskastam8
luluskastam7
luluskastam6

.... dan ribuan lagi graduan yang menggunakan rujukan daripada Tim Infokerjaya sejak tahun 2009!

Impian Anda Menjawat Jawatan PENGUASA KASTAM Semakin Hampir!

Tahniah sebab anda dipanggil ke sesi Temuduga. Ini adalah peringkat akhir sebelum anda dilantik menggalas tugasan kastam ini. Jika anda perasan sebelum ini untuk sampai ke tahap ini ada 2 tapisan iaitu Peperiksaan Online dan Assessment Center dan anda bertuah sebenarnya sebab dah berada pada peringkat temuduga. Macam mimpi kan?

Tengok Ke Depan! Pastikan Anda LULUS Temuduga Kali ini!

Ambil peluang ini, Buat persediaan semaksimum mungkin. Semua aspek. Strategi temuduga, informasi berkaitan jawatan, isu-isu semasa berkaitan kastam, tak lupa juga isu semasa yang umum. Sebabnya (seperti yang anda tahu), temuduga adalah satu sesi yang subjektif. Penemuduga bebas bertanya soalan yang mereka rasa perlu. Ada soalan yang di luar skop dengan tujuan menilai personaliti anda selain penguasaan maklumat berkaitan jawatan.

Jadi Anda Kena 'WELL PREPARED!"

Anda sampai ke laman web ini pun sudah menunjukkan yang anda sedang melakukan persediaan kan? Untuk calon yang tak sampai ke laman ini ertinya dia belum 'sibuk' untuk persediaan. Jadi Tim Infokerjaya ucapkan tahniah untuk anda sebab anda dah mula cari maklumat untuk persediaan.

Satu-satunya Rujukan Temuduga WK41. Ianya disusun dengan penuh teliti dan dipecahkan kepada 3 bahagian penting

BAHAGIAN #1

Cara sebenar bagaimana untuk hadir ke sesi temuduga kerajaan. Anda akan didedahkan dengan etika temuduga kerajaan dan yang paling penting adalah perkara yang anda "perlu lakukan" dan "jangan lakukan" semasa temuduga kerajaan

BAHAGIAN #2

Koleksi nota padat mengenai Kastam. Ianya akan menjimatkan 8 jam masa anda untuk cari satu persatu maklumat ini. Anda akan diberikan lebih 35 nota ringkas berkaitan kastam dan isu penting yang lain untuk persediaan pantas anda

BAHAGIAN #3

25 Soalan dan Cadangan jawapan Khas Kastam. Kami himpunkan khas untuk anda soalan-soalan yang biasa ditanya dalam temuduga untuk jawatan berkaitan Kastam. Koleksi ini akan memudahkan persediaan anda kerana ini adalah antara soalan sebenar temuduga

Jika Anda SERIUS Nak LULUS, Rujukan ini Untuk ANDA!

temudugakastam
Beza antara calon GAGAL temuduga dan BERJAYA temuduga adalah PERSEDIAAN + KEYAKINAN mereka. Jika tak bersedia bagaimana nak yakin? Jika persediaan salah pun bakal membunuh peluang kejayaan anda. Anda bernasib baik kerana 'terjumpa' dan sampai ke laman ini. Tim Infokerjaya tak janji apa-apa tetapi apa yang kami nak anda tahu, kami telah membantu lebih 78,000 graduan sejak tahun 2009... dan tahun ini kami nak bantu anda pula!

Tepuk dada tanya hati, nak hadir temuduga dengan penuh keyakinan dan persediaan atau sekadar nak hadir 'mencuba nasib'... PILIH untuk berjaya bukan hanya mencuba nasib!

Ambil Peluang Ini, buat persediaan sebaik mungkin!

Antara yang berjaya dulu sebelum anda dalam pelbagai jawatan

Untuk kejayaan anda,
resize
P.S.Hanya yang serius nak berjaya akan nampak peluang ini dan mereka ini tak ramai.
P.P.S. Kami doakan anda termasuk dalam mereka yang nampak peluang ini kerana apa yang kami kongsikan adalah dari pengalaman kami bersama calon sejak tahun 2009. Jadikan tahun 2017 ini tahun untuk anda berjaya jawat jawatan PENGUASA KASTAM WK41 ini!
© Infokerjaya PLT 2009 - 2017 - All Rights Reserved